wtorek, 11 czerwca 2013

Kartka z podziękowaniem

Koniec roku powoli się zbliża wolnymi krokami . Do tej pory , z tej okazji , moje dzieci szły zawsze z kwiatkiem w ręku , w tym roku postanowiłam , że na zakończenie Podstawówki mój syn sprezentuje pani  kartkę , z podziękowaniem od niego i od nas , rodziców. Jego wychowawczyni to osoba , która nosi się bardzo skromnie ale elegancko , chciałam , żeby i ta kartka również po części taka właśnie była , żeby do niej  pasowała , czy mi się to udało , mam nadzieję ,że tak. Postanowiłam również , że kartka jednak będzie trochę w moim starym nieco stylu , czyli z haftem , wyszywanym kreinikiem , prostym wzorem matematycznym .







Ze względu na kolory użyte w pracy zgłaszam ją na Wyzwanie Kolorystyczne Justt






http://diabelskimlyn.blogspot.com/2013/05/wyzwanie-kolorystyczne-justt.html





A także ze względu  na zachowanie geometrycznych figur na Wyzwanie - Challenge70 - Geometria






http://scrapki-wyzwaniowo.blogspot.com/2013/06/wyzwanie-challenge70-geometria-geometry_10.html






Jak również na użycie wstążki na Wyzwanie Wstążkowe Frezji


http://projektwagiciezkiej.blogspot.com/2013/06/wyzwanie-wstazkowe-frezji.html

























Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .



5 komentarzy:

  1. Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :) Fajna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawa! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ucieszyłabym się, gdybym dostała taką kartkę, bo jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń