czwartek, 11 lipca 2013

Warstwowo-letnia kartka z pozytywnym przesłaniem


A teraz powtórka z rozrywki , czyli kartka warsztatowa jakoby , czyli te same papiery , te same dodatki i przesłania pozytywne , może w końcu  przyniosą mi, nam raczej , szczęście  i przez długi czas nie będzie się działo nic złego .


Jest ona zrobiona warstwowo , w kolorach lata ,  a że lato kojarzy się z ciepłem, dlatego postawię ją sobie na półce , nad łóżkiem , żebym zawsze mogła na nią popatrzeć i zacząć każdy dzień jak najbardziej pozytywnie :) , niech to będzie taki mój osobisty talizman .






Posyłam ją tradycyjnie na wyzwania :

Everyday is an ... occasion

A Gem of a Challenge

Cute Card Thursday

Crafty Friends

Oraz Twórczy Weekend 86































A skoro lato to zobaczcie jakie już spore kiwi urosło w ogrodzie , co prawda jeszcze jest  twarde i niedojrzałe , ale niedługo i na nie przyjdzie czas ... nie mogę się doczekać . Z tym czasem to chyba nieco przesadziłam :) , chyba nawet więcej niż nieco , jakoś tak we wrześniu dopiero dojrzewa , czyli razem z winogronami  :) .








Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .




3 komentarze:

  1. I tak trzymaj Aniu. Myśl pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna praca - i muszę przyznać, że wcale nie łatwa kompozycja!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowa i bogata ta Twoja karteczka :) tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń