czwartek, 5 września 2013

Wydzierana Ślubna karteczka niebiesko - różowa


Wbrew pozorom to tą kartkę jednak nie robiłam ze skrawków . Wręcz odwrotnie , wydzierałam kawałki z całego papieru , chociaż niewątpliwie z delikatną obawą , czy czasami nie na próżne te moje darcie , założyłam więc , że jeśli mi nic z tego nie wyjdzie , całość powędruje  do kosza .                                                                                                                                         Jako , że cały urok tkwi w tych podarciach , moim oczywiście zdaniem , bo efekt końcowy bardzo mi się w końcu spodobał , nie wiem jak Wam :) , nie mogłam więc użyć za wielu ozdób, wydaje mi się , że wystarczająco minimalistycznie ich dodałam . Życzenia umieściłam pod różami , schowanymi częściowo pod udarty kawałek papieru , gdyż żadna końcówka żadnego   papieru w tej kartce nie jest przyklejona , dlatego końcówki te też odstają  . Zresztą akurat w tej kartce kleju jest tyle co kot napłakał , delikatnie tylko gdzieniegdzie sklejone i dobrze zszyte ( jednak absolutnie wystarczająco , żeby kartka doskonale się trzymała jak ta lala ;) ) . Bo akurat tu działałam na oparach kleju , więc dobrze się złożyło , że zbyt wiele go nie potrzebowałam .

Zrobiłam ją  z dwóch papierów właściwie , w dwóch kolorach , różowym - dla Niej i niebieskim dla Niego :) Dodatkiem jest między innymi odręczny napis .









Wydzieraną karteczkę posyłam na wyzwania :


Projekt Wagi Ciężkiej  Wyzwanie Anniko

Diabelski Młyn Wyzwanie ze Stonogi Róża

Eclectic Ellapu

Cute Card Thursday 

Sister Act Challenge

Paper Creators Crafts

A Gem of Challenge

Just B Creative Crazy

Charisma Cardz Challenges



A także do Rapakivi na FanBoard#3 z różami ze sklepu Rapakivi






















Niestety , ja jeszcze nie mam takiego cuda jak maszynka do wykrojników , do tej pory wycinanki kupowałam , ale też ratowały mnie dziewczyny , którym jestem dozgonnie wdzięczna , są to Ania Nowak , Kasiula , zakręcona Ladybug , a dziś dostałam te wspaniałości od Olenkaja , DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA TOBIE OLEŃKA  I POZOSTAŁYM KOBIETKOM !!!!!




No nie wiem , jak ja poradzę sobie z tymi kwiatkami :)







A tu tyle wspaniałości , cudowne ramki ,rameczki ,serweteczki , motylki i piękności na świąteczne kartki  :)




A to papier zabezpieczający wycinanki , który również wykorzystam :)



Ola jeszcze raz dziękuję za prezent !!!




Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .


9 komentarzy:

  1. Lovely card. Thank you for joining us at Eclectic Ellapu this week.
    Andria

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbuj próbuj :) z tymi kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooh, this is very pretty! Thanks for sharing at Sister Act Card Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous card, I love the colours and beautiful flowers.
    Thank you for taking part in A Gem of a Challenge this week
    Sue xx

    OdpowiedzUsuń
  5. So pretty, the torn paper looks great. Thanks for joining us at A Gem of a Challenge xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful thanks for joining over at EE x

    OdpowiedzUsuń
  7. I znowu prezenty dostałaś !!! Nie za dobrzy wszyscy są dla ciebie??? ;) Kartka podarta bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweet lovely card!

    Hugs
    Kim

    Please visit my site if have much time Digidarladesigns.com

    Thanks

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely creation!
    Thanks for sharing with us at Charisma. :)

    OdpowiedzUsuń