sobota, 25 października 2014

#18 wyzwanie z mapką - GDT Namaste

A dzisiaj w Namaste zaczynamy nowe wyzwanie #18 mapkowe. Zapraszam do zabawy, tym bardziej,że można wygrać 30 % zniżki na zakupy w sklepie .

Moja karteczka jest bardzo delikatna, z poinsencją mojej robótki, dodatkowo obrokacona czerwienią a na płatkach śniegu pomalowałam gessem, które z kolei obrokaciłam na złoto, tak samo zreszta jak gałązki świerku :) .



A oto i mapka :)


Winter Wonderland Gold Christmas
Allsorts Week 282 - Christmas
Card and Scrap Udfordring # 84 brug blomster ♥






































Wykorzystałam czerwony, zielony i biały papier czerpany Namaste i papier Lemoncraft :)


Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .


9 komentarzy:

  1. Piękne czerwone dodatki w tej kompozycji :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatiful card....
    Thanks for joining us at Card and Scrap challenges

    OdpowiedzUsuń
  3. What a pretty Christmas card with a lovely traditional feel.

    Thanks so much for sharing your lovely work with us at Allsorts challenge.

    B x

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely Christmas card with so beautiful details.
    Thank you for sharing at Allsorts Challenge;-))m

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna karteczka, cudna poinsecja

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka jest zjawiskowa, a do tego przypomniała mi, że gdzieś w zakamarkach mam również wstążkę w kratkę zakupiona latem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a beautiful card, I love all the details. Thank you so much for joining us at Allsorts for our Christmas challenge this week x

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful card, so many pretty details.
    Thank you for sharing at Winter Wonderlands 'Gold' challenge and good luck, hope to see you in this weeks challenge which has started today x Susan x

    OdpowiedzUsuń