niedziela, 1 marca 2015

CMC# 66 Spring - DT Card Mania

Zrobiłam kolejną, trzecią już, kartkę wielkanocną, tym razem na wyzwanie w Card Manii Spring, czyli po prostu wiosna. Moja karteczka powstała z takich już troszkę zapomnianych wycinanek, w porę sobie o nich przypomniałam :D.
Chciałam też dodać, że w wyzwaniu tym możecie wygrać wspaniałe nagrody od : Marianne Design, Meljen's Designs , Di's Digi DownloadsWorkshop Fantasy.







Digital Paper 

WYZWANIE LUTOWE


Crafting for all Seasons #96 - "Dies and/or Punches"
My Sheri Crafts  #151 - Welcome Spring
We Do Doobadoo  #4 - Spring greens















Na  koniec chciałam poinformować Was kochani, że w sklepie Namaste z papierem czerpanym, który to papier użyłam tu na listki, możecie zrobic zakupy aż do 11 marca w 25% promocji :D :D . 


 Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

4 komentarze:

  1. Subtelna i piękna ciepła, niezwykle przyjemna wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow I love your card but I don't see any embroidery on your card and that was the challenge.
    sorry.
    bye Ine

    OdpowiedzUsuń
  3. This is just so beautiful! I just love everything about it! Thanks for sharing it with us at My Sheri Crafts! :)

    OdpowiedzUsuń