sobota, 21 marca 2015

Inspiration Wednesday: Something New - DT La-La Land Crafts

Jakiś czas temu zostałam zaproszona przez La-La Land Crafts do grona ich projektantek, jestem naprawdę tym bardzo zaszczycona, oczywiście zaproszenie przyjęłam z ogromną radością. A oto i moja pierwsza inspiracja na Inspiration Wednesday: Something New 




Card and Scrap      Udfordring 93 brug lag på lag/ use layers ♥
613 Avenue Create  #115 Anything Goes
The Shabby Tea Room Week #248 - 'Beautiful Blooms'


Фабрика 212 Тематическое задание "Цветочное"














Użyłam :



5 komentarzy:

  1. Wow - this piece is stunning - thank you for sharing your amazing project & creativity with us at 613 Ave C!
    ~ginny,
    DT for 613 Ave Create – [ ATG w/optional theme: Caffeine]
    Owner: RubberMAD at [GettyCollection.com]

    OdpowiedzUsuń
  2. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a gorgeous card :-) Lovly colors and fabulous layers !!

    Thanks for joining us at Card and Scrap,
    and good luck!!

    Hugs, Astrid DT

    OdpowiedzUsuń
  4. очень милая и красивая открыточка))))))
    спасибо от Фабрики 212

    OdpowiedzUsuń